róża

Elegant Rose - Working In Background

wtorek, 29 marca 2016

Mój Dom na końcu świata...

W Irlandii popularną stroną dla poszukujących mieszkań jest strona Daft,ie.
Ofert jest bardzo wiele, ale niestety, by znaleźć coś odpowiedniego należy poświęcić dużo czasu na poszukiwania. I kiedy już coś wypatrzymy konkretnego, to dopiero połowa sukcesu. Czynsze w ostatnim czasie wzrosły kolosalnie. Przyczyna - to ustawa o zamrożeniu podwyżki czynszów przez okres dwóch lat. Następnie należy zadzwonić pod wskazany numer lub wysłać e-maila, bo nikt nie odbiera telefonu lub go zwyczajnie nie ma. Zaświadczenie o pracy, opinia od poprzedniego landlorda, czasem - wyciągi bankowe. I kiedy przebrniemy przez tą drogę, mamy umówione spotkanie, na którym pojawia się dość liczne grono zainteresowanych. Zdarza się również tak, że kiedy przychodzimy na umówioną godzinę, okazuje się, że mieszkanie zostało już wynajęte godzinę wcześniej. I jeszcze jedno... zdjęcia z ofertami mieszkań nie zawsze pokazują prawdę. Mi się udało. Mieszkanie wymarzone. Ciepłe, słoneczne i baaardzo przytulne. Czuję się w nim, jak u Pana Boga za piecem  :)
Teraz czas na powolne upiększanie małego gniazdka. Po niedługim namyśle wybrałam kolory bieli i szarości... oraz delikatne dodatki fioletu.
Z mojego okna mam piękny widok południowo zachodni.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz