17:08

Koziorożec ...

Kilka dni temu postanowiłam namalować dwa znaki zodiaku dla moich przyjaciół . Znak wagi i koziorożca . Co do wagi , to nie miałam z nim większych problemów . Jednak koziorożec sprawił trochę kłopotu . W pierwszej wersji , miałam namalować samą głowę i tak też się stało . Jednak czegoś mi brakowało w tym obrazku . Był jakby niedokończony .
Domalowałam tułów i na tym postanowiłam zakończyć " dzieło " . Jednak i tym razem obrazek wydawał się brzydki . Poszłam po poradę do przyjaciółki . Wysłałam jej linka ze zdjęciem koziorożca .
Nie wiedziałam , że ów " ssak " stanie się zabawną historią mojego malowania . Wieczorem , otrzymałam wiadomość od Oleńki . Okazało się , że ta wspaniała i dobra duszyczka , chciała tak bardzo pomóc . Skontaktowała się z profesjonalnym malarzem i pokazała mu moje wypociny :) . Dowiedziałam się różnych ciekawych rzeczy , a raczej wykładu na temat znaków zodiaku i nie tylko . Jednym słowem przeszłam " szybki kurs malarstwa " . Uśmiałyśmy się z koleżanką co nie miara .
Była to zabawna sytuacja , którą długo będę mile wspominać .
Muszę nadmienić jeszcze raz , że nigdy nie miałam zdolności plastycznych i nie kończyłam żadnego kursu w tym kierunku .

Znak Wagi dla Natalki ...







Znak Koziorożca dla Dawida ...








Koziorożec po wniesionych poprawkach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Dom na końcu świata ... , Blogger